Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ... "ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΕΤΑΙ" ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΕ ... ΑΝΩΜΑΛΟ ΤΡΟΠΟ


Τις τελευταίες ημέρες παίζεται στις κουίντες ένα ... "μονόπρακτο" έργο γύρω από τα εναέρια μέσα των Σωμάτων Ασφαλείας με έντονη την αποφορά σκανδάλου, με το υπουργείο να φτάνει μάλιστα στο σημείο να προωθεί σε μήνυμα ψευδή και στρεβλή διάψευση. Πριν φτάσουμε στο σήμερα ωστόσο, αξίζει να "εντρυφήσουμε" αφενός στο παρελθόν γιατί παρουσιάζει ενδιαφέρον
το γεγονός ότι τα ίδια πρόσωπα σε πολιτικό και δικαστικό επίπεδο, αφετέρου να δούμε πως τον ίδιο πάνω κάτω ... διεθνή διαγωνισμό με άλλο τρόπο το διαχειρίστηκε η Πολεμική Αεροπορία και με άλλο οι σαφώς έχοντες κατέχοντες ως επισπεύδοντες την ... υπεροπλία γνώσεων και τεχνογνωσίας από τους ντιλετάντες πάνω στα αεροπορικά και τεχνικά ζητήματα του ΓΕΑ.

Το δημοσίευμα που παραθέτουμε είναι της Ελευθεροτυπίας από τον όχι και τόσο μακρινό Οκτώβριο του 2004 και αφορά στα ελικόπτερα του Λιμενικού Σώματος.
"Καθηλωμένα στο έδαφος παραμένουν από χθες στο πολεμικό αεροδρόμιο του Τατοΐου τα 6 ελικόπτερα του Λιμενικού Σώματος, μετά τη διαπίστωση ότι οι πιλότοι τους που είναι αξιωματικοί της Ελληνικής Ακτοφυλακής δεν έχουν εκπαιδευθεί κατάλληλα για να τα πιλοτάρουν.

Την εντολή απαγόρευσης των πτήσεων των 6 ελικοπτέρων που τμηματικά παρέλαβε το Λ.Σ. από τίς αρχές του 2004 μέχρι και τον περασμένο Ιούνιο έδωσε ο ΥΕΝ Μανώλης Κεφαλογιάννης όταν πληροφορήθηκε από ομάδα εμπειρογνωμόνων ότι η «προμηθεύτρια» εταιρεία «Γιουροκόπτερ» δεν είχε εκπληρώσει επ' ακριβώς την υποχρέωσή της για την άριστη εκπαίδευση των πιλότων.

Παράλληλα όμως και σύμφωνα με πληροφορίες, η προμηθεύτρια εταιρεία που έλαβε από το Ελληνικό Δημόσιο πάνω από 55.000.000 ευρώ για τα 6 ελικόπτερα που είναι τύπου NIS 365-Μ3, τα οποία θεωρούνται από τα ασφαλέστερα του κόσμου, δεν εκπλήρωσε όλους τους όρους του διαγωνισμού, με αποτέλεσμα να είναι χρεωμένη με αντισταθμιστικά που ξεπερνούν τα 700 εκατ. δραχμές. Στις υποχρεώσεις της «Γιουροκόπτερ», εκτός της άρτιας εκπαίδευσης των πιλότων-αξιωματικών Λ.Σ. συμπεριλαμβανόταν και η κατασκευή υπόστεγων στο αεροδρόμιο του Τατοΐου, κάτι που όμως δεν έχει πραγματοποιηθεί μέχρι και σήμερα. Πάντα με βάση τις ίδιες πληροφορίες, η κατασκευή των υπόστεγων δεν έχει πραγματοποιηθεί εξαιτίας της καθυστέρησης της αρμόδιας υπηρεσίας Εναέριων Μέσων του Λιμενικού να υποδείξει το χώρο τοποθέτησής τους, ενώ όσον αφορά την εκπαίδευση έμπειροι αξιωματικοί-πιλότοι υποστηρίζουν ότι οι 450 ώρες εκπαίδευσης είναι αρκετές για τον τύπο των 6 ελικοπτέρων, που κυρίως χρησιμοποιούνται για την επιτήρηση των θαλάσσιων συνόρων της χώρας αλλά και για τον εντοπισμό ύποπτων πλοίων. Πάντως από το περιβάλλον του ΥΕΝ Μανώλη Κεφαλογιάννη διοχετευόταν χθες αργά το βράδυ ότι η ιστορία των 6 ελικοπτέρων «μυρίζει» και απαιτεί περαιτέρω διερεύνηση".

Θ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου