Το εξωφρενικό της υπόθεσης είναι ότι το ελληνικό δημόσιο δεν φαίνεται να έχει εισπράξει το ποσό που χρωστά η εταιρία, που μάλιστα δεν μπορεί να επικαλεστεί αδυναμία πληρωμής, βάσει των οικονομικών της στοιχείων.
Διαβάστε τώρα τι θέλει να κάνει η Γερμανική εταιρία για το Ελ. Βενιζέλος και την κατασκευή δρόμων στην Ελλάδα:
Σε περίπτωση που δεν καταφέρει να πωλήσει τη συμμετοχή της στα στα αεροδρόμια σύμφωνα με το πρόγραμμα, όπως στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, λέει πως θα έχει ζημίες 100 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, η εταιρεία αποκάλυψε πως ενδέχεται να προχωρήσει σε απομειώσεις στην αξία των συμβολαίων για την κατασκευή δρόμων στην Ελλάδα.
Αιτία; Κρατηθείτε!
Μην αναφέρουμε την περίπτωση Αθήνα – Πάτρα που ούτε καν στηθαίο στη μέση δεν υπάρχει, με τις προειδοποιητικές πινακίδες να είναι τρομακτικές, όπως στην φωτογραφία.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη έχουν ξεφυτρώσει σταθμοί διοδίων, αναγκάζοντας τους οδηγούς να πληρώνουν τεράστια ποσά μέχρι τον προορισμό τους, αλλά και να σταματούν κάθε ελάχιστα χιλιόμετρα.
“Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα και η επίμονη μαζική αποφυγή καταβολής διοδίων οδήγησε σε σημαντικά ελλείμματα στη δημιουργία εσόδων για τα έργα Μαλιακός – Κλειδί και Ελευσίνα – Πάτρα – Τσάκωνα,” αναφέρει στην ανακοίνωσή της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου